sobota 11. srpna 2012

Na(e)pekla jsem masový dort

Soutěžení Za barem II mě dneska totálně uchvátilo, takže v mé sbírce nově nabytého kulinářského umění je i nepečený dort. Nicméně, nedělala jsem tiramisu ani úchvatně vypadající dorty (odkazy na ně zde). Ale můj malý netopýr (kočka Mia) byl dnes moc hodný a pochopil, že nemůže ven, protože je tam mokro. A tak jsem z kočičích bonbonů, granulí a konzervy udělala dvoupatrový nepečený dortíček do mističky.




Kdyby se vám vaše kočka dívala přes rameno, tak jí klidně dopřejte tenhle dortík taky. Masíčko dáme doprostřed misky a kolem nasypeme granule. Vše pěkně uhladíme a uplácáme (nebojte se použít prsty, maso nekouše). Potom vprostřed uděláme malé granulkové kolečko, na něj lžičku masíčka, opět granule, zase masíčko. A pak už jen ozdobit. Já jsem vyrobila květinku z vitaminových pusinek. 
Fotku, jak se na to tvářila Mia přidám zítra :)

Žádné komentáře:

Okomentovat